سریال ارزان تر از همه جا

سریال فقط دی وی دی 500 تومان

سریال ارزان تر از همه جا

سریال فقط دی وی دی 500 تومان

سریال جزیره هارپر




معرفی:

جزیره هارپر محصول سال 2008-2009 از شبکه CBS می باشد. این سریال که در ژانر رمزآلود، دلهره آور ساخته شده داستان گروهی از افراد است که برای جشن عروسی ای به یک جزیره کوچک و سرسبز با کشتی تفریحی قدم می گذارند . با گذشت زمان بعضی از این افراد به صورت وحشیانه ای به قتل می رسند. البته این جزیره در چند سال پیش نبز شاهد قتل عام گروهی انسان بی گناه بوده است و با اینکه ادعا شده بود قاتل پیدا شده و به قتل رسیده ، با گذر داستان به حضور دوباره آن فرد در جزیره و اتفاقات عجیب دیگری مشکوک می شویم.

Harpers-Island-1.jpg

با این که این سریال اولین اثر سازنده آن است، ولی همه چیز یسیار خوب و با تطابق کامل با این ژانر ساخته شده ، روابط شخصیت ها با هم و بازیها و صحنه های قتل بدون نشان دادن بیش از حد خون و خون ریزی به خوبی و باحفظ تعلیق و هراس این ژانر ساخته شده. شاید ساختن یک سریال دلهره آور ،با یک داستان واحد، بسیار سخت تر از یک فیلم از این گونه است ، تصور اینکه در قسمت های ابتدایی سریال 5 نفر از مهمانان معدود در این جزیره کشته می شوند بیننده را با این سوال مواجه می کند که با این رویه تا پایان کسی باقی نمی ماند .

Harpers-Island-2.jpg

شاید برای طرفداران فیلم (من میدانم تابستان گذشته چه کردی) که ارجاعات ابتدایی نیز با این سریال دارد، دیدن این سریال جذاب باشد که البته با چند پیچش در طول داستان مواجه می شویم که حدس زدن اینکه در جزیره چه خبر است را مشکل کند. مهمترین نکته در این نوع محصولات سرگرم سازی و جذابیت شان باشد که این سریال به خوبی از عهده علاقه مندان این گونه محصولات دلهره آور تا پایان خود یعنی قسمت 13 برمی آید.

Harpers Island 3 سریال جزیره هارپر Harpers Island 4 سریال جزیره هارپر

رتبه در سایتهای دیگر:
IMDB: نامشخص
TV.Com: 7.6/10
زبان و کیفیت:
زیرنویس فارسی و انگلیسی (کیفیت اصلی HD)
قابل پخش در تمامی DVDPlayer های خانگی و کامپیوتر
تعداد دی وی دی و اپیزود : سری کامل – 6 دی وی دی – اپیزود 1 تا 13
هزینه ارسال:
Current Stock:
Gift Wrapping:

۳۰۰۰ تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد